New beginnings

April 12, 2016

 Pozdravljeni na mojem blogu! 

Upam, da je danes vaš dan in da se dobro počutite. Jaz osebno se počutim odlično! Že nekaj mesecev je moj blog počival, nisem objavljala ničesar, razlogov se lahko najde sto in še en. Vendar bom nanje pozabila. Začenjam znova! 
Končno sem našla ponovno motivacijo in veliko inspiracije, da se lahko s srcem spet lotim pisanja objav. Res sem jih pogrešala! Ne bodo najbolj pogoste, sam sem v zadnjih tednih pred zaključnimi izpiti in pisanjem diplome in prostega časa nimam veliko na voljo, vendar se bom potrudila maksimalno. 
Z novim začetkom sem se odločila še za eno 'bolj drzno' potezo: poskusila bom pisati v angleškem in slovenskem jeziku, saj se mi zdi, da se bo tako moj blog razvil v polnem potencialu. 
Za začetek pripravljam nekaj objav o mojih trenutnih najljubših izdelkih in kakšno objavo o porabljenih izdelkih. Take so moje najljubše objave in menim, da nisem edina. 
Vsem, ki berete moj blog se iskreno zahvaljujem za vaš čas in upam, da še niste čisto pozabili name ter, da se kmalu vrnete!
P.S.: Popolnoma sem prenovila izgled svoje bloga, za še lepši začetek. Vam je všeč? :)



Welcome to my page!

I hope you are having a great day so far. I am feeling wonderful! For a couple of months my blog was having a bit of a break, and there are a 100 different reasons for that. But I will forget all about that. I am starting over!
Finally I found new motivation and inspiration for blogging, and I really missed that! There was not a day that I wouldn't think about my blog. I can't promise to write posts very often, because I don't have much free time. I am in my last months of Uni and I am studying for my last exams and writing my bachelor's degree at the moment. 
Nonetheless, I will try to put maximum effort into everything I do. With this new beginning, I also decided to do something special: I will write posts in English and in Slovenian, my native language. For a start, I am preparing a few posts about my favorite products and a few empties. These kinds of posts are my favorite and I believe I am not the only one.
I want to say a sincere thank you to all my readers, thank you for your time and I hope to read you again soon! :)
P.S.: I changed my blog template and rearranged the whole look! What do you think about it?  

xo Linda

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Super, se že veselim novih objav. Welcome back! :D

    ReplyDelete
  2. Linda dobrodošla nazaj in veliko, veliko nove inspiracije ti želim za pisanje. P.s Najljubši izdelki pa so ena mojih najboljših rubrik na blogu, ki jih res rada berem,pa kakšni mesečni nakup, empty posti so mi tudi super. Se beremo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Monika, za lepe besede! Te objave so definitivno tudi moje najljubše, hehe :) Pa najbolj zabavne so za pisati! :)

      Delete
  3. Dobrodošla nazaj! Nov izgled je res wau prav tak pomladno svež :D
    Moj blog tudi malo sameva, ampak se potrudim objavit takoj ko lahko. Me malo nazaj drži, to da še vedno nisem našla templata, ki bi mi res popolnoma ustrezal. Pa ga nujno rabim za nov zagon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ja, vem kako ti je. Meni je nov template res pomagal pri motivaciji, hehe :)

      Delete

Thank you for all your comments! :)