Zoya Pixie Dust NOIR

January 02, 2015

Hello ladies!

First of all, I would like to wish you all a happy and healthy new year, make it a special one!
Vsem želim srečno novo leto, polno zdravja in veselja, naj bo uspešno! :)

I wanted to make a NYE makeup post, but I had to leave in such a hurry, I didn't have time to take any pictures. That makes me sad, because I think I did a really good job with the smokey eye and false lashes and all, it really was blog post worthy, so it is a pity. 
So instead I took some nail polish pictures today, because let me tell you, this nail polish is GORGEOUS. Maybe you remember, this Zoya nail polish was on my wish list a few weeks ago. I also mentioned there, my friend has this polish (I bought it for her, he he) and she was kind enough to allow me to use it for this 'special night'.
Moj prvi plan je bil narediti objavo mojega makeupa ki sem ga naredila za silvestrovo, saj mi je res dobro uspel, še potrudila sem se z umetnimi trepalnicami. Žal sem tako na hitro odšla od doma, da ni bilo časa za slikanje. Namesto tega pa sem slikala svojo manikuro, ki je ravno tako čudovita, saj sem uporabila enega najlepših lakov kar jih je (po mojem mnenju). Ta lak mi je posodila prijateljica (kupila pa sem ji ga jaz za darilo).

I used two coats of a regular black polish and over that I applied one coat of ZOYA PIXIE DUST polish in NOIR. It is the most perfect dark red purple polish, that can be used on its own (it needs 2 to 3 coats) or even better, you can apply it over a black, dark red or dark purple polish, like I did. It dries to a matte glitter polish, usually this finish is called 'sand'.
Uporabila sem dve plasti navadnega črnega laka, čez pa eno plast laka ZOYA PIXIE DUST v odtenku NOIR. Ta lak je najlepši temno rdeč/vijola lak, uporabiš pa ga lahko samega (rabi 2 do 3 plasti) vendar pride bolj do izraza če je pod njim črn lak ali druge temne (najbolj rdeče ali vijola) barve. Posuši se v mat finiš z bleščicami, ali bolj znan 'sand effect'. Ne bo najlažji za odstranjevanje. 



source: http://www.zoya.com/content/item/Zoya/Zoya-Nail-Polish-PixieDust-Noir.html


I am really sorry for the dry skin on my hands, I have been forgetting about hand creams and Lemony flutter lately, because I was so busy with work and too tired to remember to apply it at night. Yup, can happen sometimes...
Opravičujem se za suho kožo na rokah, zadnje čase sem bila tako zaposlena, da sem zvečer pred spanjem čisto pozabila na kremo! Grozno, saj vem. 

What do you think about this manicure? It is one of my favorites, because I think it suits my personality a lot.
Kako se vam dopade ta kombinacija? Meni je zelo všeč, saj se mi zdi, da se mi poda na osebnost.

Thanks for reading! :)
Hvala vsem, ki me spremljate! :)

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Nohti zgledajo čudovito:) Koliko časa pa je trajalo lakiranje?

    http://larajemec.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Črn lak sem nanesla 2x, takoj eno plast za drugo, počakala kakih 10 minut, potem pa še eno plast Zoye čez, popolnoma suho je bilo vse skupaj čez kakšne pol ure. Ravno za par Youtube videov pogledat, pa mine čas. :)

      Delete

Thank you for all your comments! :)